Fundación Jacinto Calvo

Benvid á web da Fundación Jacinto Calvo. A Fundación Jacinto Calvo. Inaugura este espazo na rede coa intención de unir a tódalas persoas interesadas en formar parte do proxecto e das accións que se desenvolverán dende a nosa fundación. A Fundación Jacinto Calvo é unha organización sen ánimo de lucro que xurde en Lugo para ofrecer aos cidadáns un espazo de pensamento libre, respectuoso e plural; en definitiva, unha canle de participación no desenvolvemento da provincia. Con tales referentes, a Fundación .

OVERVIEW

This web site fundacionjacintocalvo.org presently has an average traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have scanned fourteen pages inside the web site fundacionjacintocalvo.org and found twenty-one websites associating themselves with fundacionjacintocalvo.org. There are two contacts and addresses for fundacionjacintocalvo.org to help you reach them. There are two social web platforms possessed by this website. This web site fundacionjacintocalvo.org has been online for eight hundred and sixty-one weeks, six hours, twenty-four seconds, and one hundred and thirty-four milliseconds.
Locations
Jan 2008

FUNDACIONJACINTOCALVO.ORG RANKINGS

This web site fundacionjacintocalvo.org is seeing varying levels of traffic through the year.
Traffic for fundacionjacintocalvo.org

Traffic ranking (by month) for fundacionjacintocalvo.org

Traffic ranking by day of the week for fundacionjacintocalvo.org

FUNDACIONJACINTOCALVO.ORG HISTORY

This web site fundacionjacintocalvo.org was first submitted to the registrar on January 07, 2008. As of today, it is eight hundred and sixty-one weeks, six hours, twenty-four seconds, and one hundred and thirty-five milliseconds old.
January

LENGTH OF LIFE

Blog de Mar Barcón

Lunes, 19 de noviembre de 2012. UN ALCALDE SIN PROYECTO PARA LA CIUDAD. Nada permite mejor identificar las fortalezas y debilidades de un Gobierno que su Presupuesto. El diseño y ejecución de las cuentas indican las prioridades políticas, los objetivos y, sobre todo, la capacidad de gestión. Fueron algunas de sus promesas. En resumen, pagaremos más por menos; peores servicios públicos y la vida más cara para las familias coruñesas. Y siendo todo ello grave, no es lo peor. Lo peor es lo que trascie.

WHAT DOES FUNDACIONJACINTOCALVO.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacionjacintocalvo.org Mobile Screenshot of fundacionjacintocalvo.org Tablet Screenshot of fundacionjacintocalvo.org

Hostinet SLU

Hurtado de Amezaga 20 4

Bilbao, ES, 48008

INTELIGENCIA VISUAL S.L.

Inteligencia Visual S.L. Inteligencia Visual S.L.

C/Obispo Aguirre No 30 2o C/Ob

Lugo, LUGO, 27002

FUNDACIONJACINTOCALVO.ORG HOST

Our parsers found that a single page on fundacionjacintocalvo.org took one thousand three hundred and seventy-five milliseconds to come up. I found a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site secure.
217.160.167.113

ns857.hostgator.com
ns858.hostgator.com

I revealed that fundacionjacintocalvo.org is utilizing the Apache server.

Fundación Jacinto Calvo

DESCRIPTION

CONTENT

This web site states the following, "Benvid á web da Fundación Jacinto Calvo." We noticed that the web site also said " Inaugura este espazo na rede coa intención de unir a tódalas persoas interesadas en formar parte do proxecto e das accións que se desenvolverán dende a nosa fundación." It also said " A Fundación Jacinto Calvo é unha organización sen ánimo de lucro que xurde en Lugo para ofrecer aos cidadáns un espazo de pensamento libre, respectuoso e plural; en definitiva, unha canle de participación no desenvolvemento da provincia. Con tales referentes, a Fundación ."

SEEK SIMILAR BUSINESSES

Fundación Junto al Desarrollo, JADE

Sumando voluntades , creatividad, innovación y ayuda solidaria. Promoviendo redes de hermandad y altruismo. Miércoles, 19 de diciembre de 2012. JADE en la III SESIÓN DE LA PLATAFORMA REGIONAL PARA LA REDUCCIÓN DE DESASTRES. Desde el 26 hasta el 28 de novie.

Home Junior Achievement España Aprender a emprenderJunior Achievement

INSPIRAMOS A LOS JÓVENES Y FORMAMOS EMPRENDEDORES. La clave es creer en tu proyecto, para poder contagiar al resto y transmitir esta ilusión . Alumnos de miniempresas, Equipo No Cold. IMPULSANDO EL TALENTO EN TODAS LAS ETAPAS EDUCATIVAS. Los programas de Junior Achievement desarrollan. Apoyados por empresas y voluntarios profesionales. Trabajar con jóvenes nos permite mostrarles nuestra experiencia y acercarles.

The Jakober foundation in Mallorca

com provide up to 4000 MB. Rose garden Moorish architecture in Mallorca. Wonderfull Old Master paintings made by the most important artists of their time. These portrait of children were made all around europe and the subject was often a prince,. Principiños, Kinderporträts, Kleine Prinzen, Golden Children. They have different name all.

fundacionjakober

Friday, April 25, 2008. DÍA INTERNACIONAL DE LOS MUSEOS. ENTRE LAS 11 Y LAS 14H. DIUMENGE 18 DE MAIG 2008. ENTRE LES 11 I LES 14H. FROM 11 am TO 2 pm. Ja que el lema del Dia Internacional dels Museus 2008 són els.

Inicio - MSBB Museu Sa Bassa Blanca Fundación Yannick y Ben Jakober

Arte - Naturaleza - Arquitectura. Nins, retratos de niños. Recordamos a nuestros visitantes que el msbb permanecerá. In Search of Utopia, Apollo Magazine. Ha dedicado 7 páginas al museo. Es un museo plenamente integrado a la naturaleza totalmente protegida y declarada reserva biológica. Msbb - Museo Sa Bassa Blanca.